پکیج دکترکوچولو

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
110000 تومان

دوست قشنگم قراره تو این دوره با اعضای بدنمون و این که چه طور کار می کنن بیشتر آشنا بشیم. دوست داری دکتر شی؟ این دوره خیلی بهمون کمک می کنه که علم پزشکی را بیشتر بشناسیم. یعنی درس هایی که دکترها می خونن و باهاش آشنا شیم و لذت ببریم.

نسیم گلستان نژاد کارشناس ارشد زیست شناسی داره. و برای کودکان و نوجوانان در زمینه شناخت بدن انسان و جانوران کلاس برگزار می کند.

نسیم در این دوره به ما کمک می کنه تا با بدن انسان بیشتر آشنا بشیم. بتونیم از بدنمون بهتر مراقبت کنیم. دستگاه های حیاتی بدنمون رو و نحوه کار کرد آنها رو بهتر بشناسیم بیشتر و بتونیم بیشتر مراقب خودمون باشیم.

از همه مهمتر بفهمیم که برامون جالبه که در آینده دکتر بشیم یا نه؟ می دونید دکتر ها به انسان ها کمک می کنند؟ کمک می کنند تا قسمت هایی از بدنشون که درست کار نمی کند را تعمیر کنند. برای همین باید خوب بدن انسان و بشناسند.

تا حالا به این فکر کردی که بدن ما از چی تشکیل شده؟ چه جوری می تونیم از بدن خودمون مراقبت کنیم؟ چه جوری قدمون بلند تر می شه و دستامون دراز تر؟

بهت پیشنهاد می کنیم هفته ای ۲ جلسه از کلاس دکتر کوچولو رو ببینی. نظرات و پیشنهاداتت رو حتما برای ما بفرست.

برای پیدا کردن علاقه مندی هات بین علوم مختلف می تونی پکیج جغد دانا رو هم ببینی. که هم زیست شناسی بدن انسان توش هست و هم ۴ جلسه از آموزش های مهندسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.